måndag 28 maj 2012

Sånt jävla smöreri då

Igår fick Leon ett så kallat tuppjuck här hemma, för att jag vägrade köpa O´boy. Jag gillar inte att dom ska hålla på och dricka sånt helt enkelt. Jag är envis, så han tjöt sig till sömns och tyckte förmodligen att jag var den elakaste mamman på denna jord. Fast sånt biter inte på mig.
Idag när jag kom hem från jobbet så fick jag en smörkniv av Leon, som han gjort i slöjden. Ameeen aaawh! Han hade ju tänkt på morsdag ändå, fast han bara hade kvar smörkniven i skolan. Eller?..


Jag: Ååh, tack! Så du hade tänkt på morsdag ändå. Fan vad söt du är!
Leon: Nae, men kan du gå och köpa O´boy nu?

Klart fan jag går och köper O´boy.

2 kommentarer:

  1. Hahaha du e alltså inte så hård ändå :) Leon, det är en smart kille det!

    SvaraRadera
  2. Jamen de där med och tjuta funkar inte iaf :) Inte en chans! Men presenter, mmmm :P

    SvaraRadera