söndag 27 maj 2012

En jävligt skön söndag

Jag vaknade upp, lite försent... Fick genast lite ångest över det extremt fina vädret. Leon drog fort iväg på match. Jag påminde Nora om att det var morsdag. Jag vet, sa hon och kom in med en frukostbricka.
Hon hade tappat räkningen på kaffemåtten tre gånger, sen gav hon upp. Resultatet, förjävla klent kaffe, men det är ju faktiskt skitsamma, hon är ju bäst ändå.

Sen har Selma och jag varit ute och gått hela dagen, över två mil. Vi var hemma i ca en timma på eftermiddagen för att laga lite mat. När vi satt där, jag, Selma och Leon. Så lade jag armen om Leon och passade på att även påminna honom om att det var morsdag idag. Jag vet, svarade han. Sen var det inget mer med det. Snorunge!
När vi var färdiga sprang Leon till sin kusin, jag sket i disken, fyllde en matlåda till Nora, gick och köpte kaffe och sen vidare ut till stallet, ja, till Nora då alltså.










 
Nu är klockan 20:00 och vi har precis kommit hem därifrån. Fan, det tar emot att gå in när det är såhär skönt väder ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar