tisdag 29 maj 2012

Idag har jag

Varit ledig.
Så självklart har det varit dåligt väder. Så då har jag:
Gjort mag och rövövningar, gått en powerwalk på 8,5km innan frukost. Korven var också med såklart, fast hon åt frukost innan.
Sen har jag dammsugit mina typ 100 kvadrat med min äckliga brödsmuledammsugare... Skurat alla golv, fikat och pratat skit med Jennie, diskat, dammat, tvättat sängkläder, gosedjur och annan vanlig tvätt. Sorterat och kastat mängder av papper.
Tittat på min mobil när den envist ringt och bara fortsatt titta på den utan att svara, för att det är folk jag inte känner ett dugg för att prata med som ringt. Sms:at en jävla massor. Pratat i telefonen med Lina i ca en timma. Känt mig sugen på att flytta, eller åtminstone möblera om här hemma.
Sen har jag varit på jobbet en sväng med, och på Mc donalds med såklart. För mitt dagliga intag av latte och muffins.
Sen har jag gjort Selmas första fiskbensfläta med.

Hmm, ja, jo, det var nog allt tror jag.

Igår var jag på gymmet och det ska jag imorgon med. Så jävla underbart!

1 kommentar:

  1. What's up to every one, the contents existing at this site are truly amazing for people knowledge, well, keep up the nice work fellows.

    Feel free to surf to my page :: pay day loans uk

    SvaraRadera