fredag 9 mars 2012

Upp och hoppa, det är ju fredag för fan!

Min lilla Sörkan posar med sitt underbara överbett.

Godmorgon!
Klockan är 07:30 och jag har concealat över mina klimakteriefinnar, dragit på lite rouge och druckit mina sex koppar kaffe, mmm, mmm, mmmm!
Det är förjäkla konstigt att bara ha sig själv att styra med på morgonen ska ni veta...
Skönt? Mjo absolut, men mest konstigt. Aja...
Det har uppstått ett litet problem, eller nae, ett jävligt stort problem...
Jag har fått ont på den där punkten i magen igen. Ni vet den där saken som känns som den ska brista och som gör det helt svårt för mig att springa, eller typ omöjligt vissa dagar. Så segt! Och jag orkar verkligen inte börja gå till doktorn igen för dom fatter ju inte ändå. Personligen så tror jag på någon form av blödning i någon gammal muskel som inte hänger med i mitt tempo. 
Så igår på gymmet tänkte jag att jag skulle ta det lite lugnt och cykla istället. Äntligen finns det spinningliknande cyklar istället för dom där med en fet kärringsadel. 
Innan jag satte mig på cykeln så bestämde jag mig för att jag skulle cykla en mil (pappa jag vet att det kanske inte är så mycket, bara för att du bor på din cykel). Efter en minut kände jag att faaaan vad jobbigt! Men jag gjorde det! 
Sen tunga vikter för och safta på mina ben lite. Och sen, bara för att jag inte hade något att stressa hem till, så sprang jag ca 3km, dock i lugnt tempo...
Nu ska jag på ett litet morgonmöte på jobbet, sen till gymmet, sen jobba och sen är det fredagskväll ju. Sweet!

Waabadooup - Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar