lördag 10 mars 2012

Goooood morgon!

Aaaah, vad gör ni exakt just nu va!?

Ligger i sängen och är bakis som små grisar kanske? Ah, och då lär ni ju inte ens vara vakna än, utan kommer sova bort halva dagen. Ooh, hoppas det var värt det.
Eller sitter ni vid datorn med morgonkaffet efter att ha käkat lite lyxfrulle med frallor kanske, det lät trevligare tycker jag. Det brukar jag med göra.
Fast inte idag, för jag på gymmet och sitter och flåsar på cykeln. Värmer bara upp lite än och försöker vakna... 2 mil har jag siktat in mig på. Ingen styrka idag, bara flås.




Håll inte på och zooma bilden nu förihelvete, jag är faktiskt med nyvaken.

Nu ska inte ni tro att ja är en hurtbulle som studsade hit med indianhopp. För jag sitter här och är helt chockad över mig själv, att jag verkligen hasade mig hit.
Gå till gymmet en lördagsmorgon innan frukost eller? Det stod mellan att sova ut, eller gå och träna. Jag snoozade en gång, sen hoppa jag upp.
Det gäller och bestämma sig bara, inte svårare än så (skiiiit svårt, ja vet...)
Haha, aja sen ska jag hem och käka frukost, duscha och smeta på mig jobbmasken för och kränga nagellack och foundations så in i helvete i några timmar.
SEEEN, vin med ett gäng efterlängtade tjejer. Ett helt hockeylag skulle man kunna säga, hahaha amen ååh, vad fint det ska bli!

Nae, nu ska jag pressa ut den sista röken ur mina lungor.
Rökfri i 2 1/2 månad - tjoooo!

- Posted from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Duktigt Jennie. En annan är och motionerar på jobbet i stället. ;-)

    SvaraRadera
  2. puss på dig
    Från mamma

    SvaraRadera
  3. Starkt av dig! Impad! När börjar tävlingen, har jag missat startskottet eller???

    SvaraRadera