söndag 11 mars 2012

Jo jag sa det att du är ett svin

Weee vilken fin kväll det var igår, helt galet och jag skrattar fortfarande när jag tänker på det.
Thanks girls! Jag längtar redan tills nästa gång.

Lite suddiga bilder från försnacket.
Snygga som bara den, och rävögon har ni visst med.
Ni är mina fina tjejer - sådeså!

DJ-wolf Elli, så söt!

Jag och min danska kopia Janni.


Ja, vi tycker iaf att vi är rätt lika. Vårat danska blod som gör det kanske.


Finns massor fler bilder, men de tog 20 minuter att ladda upp bara dom här. Något stort fel för tillfället...
Några filmklipp hittade jag på min telefon idag med, hahahaha jag dööör! Jag älskar och bläddra igenom kort från gårdagen, hahaha underbart! Inte dom bästa bilderna, men vad gör de, sjukt roliga iaf.
Det var helt, helt kul ute med. Faktiskt. Brukar ju inte alltid vara det, men det var det!
MEN, jag har så sjukt svårt för en grej, eller inte bara svårt för. Utan noll tolerans snarare...
Jag tänker inte gå in på detaljer, men fyyyy fan för vissa killar, ja, det finns säkert tjejer med. Eller nae, inte på det sättet ändå.
Vi snackar någon form av otrohet. Killar som inte inser inte vart gränsen går helt enkelt. Gränsen för vad som är ok att göra på en annan tjej. Tar för sig en aning för mycket.Trycker upp tjejer hårt mot väggen, drar ner linne och bh, tar skamgräpp i skrevet, innanför tightsen. Inte ok! Varken mot tjejen eller mot tjejen dom har där hemma. Eller som i det här fallet, mot tjejen som sitter därhemma med deras lilla barn.
Jäjäjäjäjä, nog om det, det gör mig iaf vansinnig! Sånt jävla svin dåå!




Nu kanske ni tror att jag har legat och slöat framför tv:n hela dagen, men det har jag icke! Jag har jobbat vettni. Däremot så har jag inte tränat idag och har faktiskt inte varit ett dugg sugen på det heller kan jag ju erkänna. Jag äter istället.
Så nu sitter jag och min finaste kille och dricker läsk och käkar ostbågar. Jag ska nog be honom om en fotmassage sen med. Behövligt efter en kväll i partyskor. 

4 kommentarer:

  1. Leon eller?
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Svin hör hemma i svinstian! Dvs fängelset!

    SvaraRadera
  3. No one touch my baby...

    SvaraRadera
  4. Självklart Leon!
    Puss Emma mitt lilla aggro :)
    Me? My? baby? hahaha!

    SvaraRadera