torsdag 8 mars 2012

And it only gets better

Yes, helt otroligt! Inte nog med att en av mina bästa kompisar från Jönköping kommer hem i helgen. Nee, nu kommer även min bästa kompis från Stockholm hem med. Ååhå, lovely!
Sen kunde jag ju inte låta bli att bli lite glad över det här i morse med.


Jag ledig idag, weeehoo! Första dagen på tretton dagar. Så JR har varit här hela dagen och druckit kaffe, så fint och skönt med sina finafina gamla old friends. Som man kan sitta med i flera timmar och bara va helt ful med. Jag är en extrem lurk idag, så jävla skönt!
Sen har jag fått ett mail med, som gjorde mig ännu lite gladare. Jamen life is good helt enkelt.
Daniel har precis hämtat Korven, så nu blir det att sysselsätta mig själv varje minut ända tills på söndag för och försöka smita från separationsångesten...
Så nu - Gymmet såklart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar