onsdag 7 mars 2012

Happy as hell


Jag känner mig helt konstigt glad och jag vet inte riktigt varför. Eller jo, lite kanske, men ändå! Kan ju inte låta bli och tänka att jag kanske inte borde vara så himlans glad just nu, fast skitsamma, nu är jag det iaf.
Känner mig såhär glad i magen ni vet. Svårt och förklara, men typ "weeeeee" glad. 
Jag känner lite att jag älskar den här veckan och ser fram mot helgen som faaan! 
Jäkligt nöjd med mig själv är jag med. Träningen går svinbra och mina byxor sitter redan som en smäck igen.
Hann med en snabb sväng till gymmet idag innan jobbet och hade lätt gått dit igen nu ikväll om jag hade kunnat 
- I´m back on track and I love it! Tjockistänket är som bortblåst!
Nio stycken är vi än så länge som vill vinna ett hälsosamt hjärta and a nice ass, KUL! 

5 kommentarer:

  1. Min mini röv behöver oxå kaxa upp sig !!! VISA ÖVNINGARNA, VISA ÖVNINGARNA!!!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha dom sker at the gym Linda :D Men säg till om du vill va me på löp/gång tävlingen för o tajta till den lite ;)

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt sprudlande glad du verkar!!smittr lite faktiskt!!
    Jag blev även pepp på din springide här för ett tag sen,men glömde " skriva ..tänkte ändå börja springa här snart , man blir så sugen när våren flirtar !!
    Pepp pepp!!

    SvaraRadera
  4. Jäklar vad kul, hoppas att glädjen sitter i för då är vi i alla fall två glada filurer här i landet.
    Har redan kört ett pass på gymmet, så jag leder.
    Kram på dig
    pappa B

    SvaraRadera
  5. Weee! Kul Lotta! :) Hihi, amen de är ju fint att jag kan få sprida lite glädje! :)
    Amen hej Sveriges gladaste man! :) Kör hårt!

    SvaraRadera