onsdag 7 mars 2012

Alla dagar är inte lika underbara

Selma och jag höll den här nivån typ hela dagen igår. Sa jag ja, så sa hon nej! Sa jag nej, så sa hon jooo!
Här har vi ett litet exempel på en av alla saker vi inte va helt överrens om.
Det var sängdags, jag tyckte att hon skulle äta sin kvällsmat.

Jag ger mig aldrig. Vi började väl runt 19:30 och vid 21:30 kom hon i säng, efter att ha käkat upp mackan, plus två till faktiskt. Efter det blev vi sams och hon erkände sitt kassa beteende med en stor kram. Yes!
Var det värt två timmar? Lätt att det var. Hon lär sig att det inte är lönt att försöka med mig och jag känner mig sjukt nöjd med mig själv.

2 kommentarer:

  1. Shiiit 21:30??? You are crazy! :)

    SvaraRadera
  2. Oh shit kommer det bli så här för mig om 2 år?! :-) puss

    SvaraRadera