torsdag 23 februari 2012

Snart sommar och dags att visa hud

Alla drar vi oss för att ta på oss den där snygga sommarkjolen, eller fina klänningen. Kjolen kan i värsta fall bli liggandes i garderoben hela sommaren för att vi aldrig lyckas få den där fina brännan. Eller två gånger kanske man tagit på sig den - Med strumpbyxor under...
Men hey! Det finns ju bot och medel mot det mesta nu förtiden. Alltså även mot blekfeta svenska vinterben.  

För eran skull så smorde jag in hela kroppen utan ett ben. Haha, känns jävligt fult, men men, smörjer in andra ikväll så att man är helbrun och snygg till imorgon fredag juuu! Ni ser skillnaden va! Skulle inte få för mig om att ta på mig en kjol med det högra blekfeta benet.


Och vad har jag använt mig av!?
Jo, denna helt sköna mousse, Loréals nya self-tanning golden mousse. Den smälte in i huden hur fint som helst, torkade till fort och gav lite färg och lyster direkt. Man får bygga upp en "bränna" med den här. Sån brun utan sol måste jag säga att jag gillar bäst. För man vill ju inte gå från typ genomskinlig till en brownie över en natt.
Jag tog den även i ansiktet, fast det stod att man inte skulle göra det, men man måste ju testa sig fram ändå ju.
Hur som helst så är det inget jag rekommenderar att man gör med den här.  
Just nu till kampanjpris, på Åhléns såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar