torsdag 23 februari 2012

Jag erkänner...

Jag facebookar samtidigt som jag kissar, typ jämt...
Men whyyyyy ska det här lilla aset ALLTID envisas med att kissa samtidigt som mig!
Jag har inte öppen dörr alltså, för det känns inge bra. Jag stänger den inte helt med handtaget heller, för jag tycker inte om när dörrar är helt stängda. Men han trycker sig in precis när jag går in och sen vägrar gå ut. Går jag ut igen, går han efter. Stänger jag in mig står han utanför och vrålar, då blir jag stressad. Han väntar med att sätta sig på lådan tills jag satt mig. Men ni ska ju inte tro att han väntar på mig, egokatt som han är. Utan när han är klar tar han världens fart mot dörren så den öppnas helt och står på vid gavel. Jag gillar inget av det här...





Sara och NySanna från jobbet har precis gått hem. Dom har varit här och myst hela kvällen. Det har inte varit tyst i en sekund så att säga, perfekt!
Klockan är mitt i natten och nu ska jag smörja in mig med en ny brun utan sol, ni ska få se vilken det är och vad den går för imorgon, eller ja, om typ några timmar.
GammelSanna (är det ok om jag börjar kalla dig Sussi istället? hahaha!) på jobbet är nämligen nyhemkommen från Sri Lanka och vi måste ju matcha varandra från topp till tå liksom.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar