onsdag 22 februari 2012

Nice smile


Selma har varit på sitt livs första tandläkarbesök. Till skillnad från mig så sprang hon fram i korridoren och studsade upp i stolen. Hoppas hennes glädje över tandläkarbesök varar länge.

Så jäkla söt och duktig!

Och den där Opa hänger med än som ni ser - överallt hela tiden.

Sen fick hon mutor med, så att hon kommer tillbaka.
En ballong, en bok och en tandborste såklart.



Just det! Jag var ju hos doktorn igår ja. Hahaha, ett av dom sjukaste läkarbesök jag varit på faktiskt. 
Läkaren var en asiatisk kvinna i 50-års åldern. Hon började besöket med att göra en karatespark för att få igen dörren och avslutar med att ge mig näsblod. Hahaha, tuuur att jag var hos läkaren liksom.


Aja, jag fick iaf ett annat nässpray utskrivet och några andra smärtstillande mot huvudvärken.
Går det inte över om två veckor får jag en remiss för en röntgen av huvudet.
Huvudvärk just nu på en skala 1-10, hmm typ 5,5 trots painkillers... 


Nu, hälsomiddag bestående av:
Lax, fetaost, kokt broccoli, körsbärstomater och turkisk yoghurt med massa cayennepeppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar