torsdag 23 februari 2012

Come on Sussi, jag är rastlös!

Selma och jag har varit och matat fåglarna. Hon har även ätit årets första glass! Så himla himla fint väder ute. 
Nu har hon åkt till sin pappa och jag är ensam och övergiven av alla mina barn ända till söndag, wäää!
Jag hatar att vara själv, känner mig helt totalt överflödig, såatteee jag måste sysselsätta mig med något hela tiden. Nu sitter jag och väntar på att Sussi ska sluta jobbet nån gång så att vi kan gå och träna på TR-City. Vi ska löpa som fan och sen bygga lår och ass. Hon slappat på stranden i tre veckor, så nu ska hon allt få.
Jag har träningsvärk i precis hela kroppen sen i tisdags, love it! Imorgon ska vi knappt kunna gå, det är målet med dagens träning.



Saknar henne redan.
Konstigt det där. Vissa dagar bara känner man "Ååååhåå, kan ingen bara komma och rädda mig från det här lilla monstret" För att sedan sakna redan efter 10 minuter...



Det bästa med sommaren - Att det är vår innan.
Hej vårkänslor!

Puss peace love and understanding.

2 kommentarer:

  1. Jag blev helt rörd och fick en tår i ögat. Söt söt söta Selma! Jag förstår att du saknar henne (och dom två stora såklart)

    SvaraRadera
  2. Haha, ameeeen Charlotte dååå :) söt!

    SvaraRadera