fredag 24 februari 2012

Jag har ljugit, jag är en bitch...

Mmmm, jag skrev ju häromdagen att jag inte hade pms längre, men det har jag, så in i helvete med... Såna jävla humörsvängningar så det finns inte. Helt jätte glad för att bara på en sekund bli svinsur, för nada såklart.
Vi hade månadsmöte på jobbet idag så jag började tidigt. Chefen skrattade åt mig när jag kom och sprang, en minut innan vi började, tidsoptimist, mjooo... Jag kan ju passa på och tillägga att jag fick en klocka av jobbet i julklapp. Inte för att jag kommer försent, utan för att jag ALLTID kommer med hjärtat i halsgropen och stämplar in exakt på minuten. Eller en minut innan, om jag har tur.
Jag hade inte den träningsvärk jag önskat mig idag.
Så efter jobbet så gick jag dirr till gymmet och löpte och körde lite axlar, biceps och mage med såklart.
Jag har hört att man kan träna bort pms, är det så? Hur som så är jag iaf helt glad nu (för tillfället).



Sprang en liten bit, men fan, det är tungt! Och han som stod bredvid mig på löpbandet luktade nerköttad operationssal... Mmm, mmm, mmmm...
Vet inte om det känns extra tungt för att jag typ inte ätit några kolhydrater denna vecka. 
Bortsett från en jävla massa godis med Sara och Sanna och en kakhelvete som Sara hade bakat till mötet idag.
Sara, den var svingod, jag tog nästan två, men det fick jag inte för Lena.


Sen ökade jag lutningen på bandet, to work that ass.
För er som inte brukar stå på ett löpband säger ju inte den här bilden ett skit, så då kanske det är dags att ställa sig på ett helt enkelt. Då fattar ni.


Efter träningen så va jag fortfarande en bitterfitta och va tvungen att gå till jobbet och tröstshoppa, för 29 spänn, det var då jag blev glad igen hahaha!
En gammal tröja, örhängen, världens bästa primer från Lumene (den matta) och en sån där grej man gör en snygg bulle på huvudet med.

Fan! Nu börjar postkodmiljonären och jag ska möta en kompis vid typ nio för att sedan gå vidare till massa andra tjejer. Aaaand jag sitter i träningskläder och har inte en aning om vad jag ska ha på mig än... Tidsoptimist var det ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar