onsdag 15 februari 2012

Mitt liv är på service


And i'm dying here!!!

Tre veckor efter att jag köpt min iphone tappade jag den i asfaltshelvetet. Kanske det värsta underlaget att tappa sin telefon på... Hela skärmen sprack, såklart, men den gick liksom inte i kras. 
Nu, typ ett halvår senare tappade jag den igen... Såatteee, den sprack lite till, plus att en mikrofon pajja. Jag hörde inte vad någon sa som ringde, om jag inte satte på högtalaren. 
Min pappa är jäkligt high tech och har beställt nytt glas, mikronfon och pytteverktyg och grejer för att fixa den.
Han hämtade den klockan 18:00 och skulle komma tillbaka med den ikväll. Nu är klockan 00:30!

1. Jag saknar min telefon något så fruktansvärt! Aldrig varit ifrån den så här länge...
2. Jag är svintrött och vill gå och lägga mig.
3. Jag kan ju fan inte ringa till han och fråga vad han håller på med, EFTERSOM JAG INTE HAR NÅGON TELEFON!.. 

2 kommentarer:

  1. Hej
    Varför hör du aldrig av dig nu för tiden ?
    Både Jessica och Linda har ringt mig i dag hmm....
    Kram Pappa

    SvaraRadera
  2. Så dryyyg! Mmmm, dom ringde dig på min begäran :)

    SvaraRadera