onsdag 15 februari 2012

Jag älskar dig


Jag har haft en pissdag idag. Det har inte hänt något speciellt alltså, förutom att jag fortfarande är utan mobil då och att huvudvärken är tillbaka. Men jag har pms helt enkelt, inget värre än så... Jag har gått och tänk hela dagen: Åååhåå, kan det inte bara hända någonting som kan göra mig glaaad!? Men jag kunde inte komma på ett skit som skulle kunna göra mig glad... Jag shoppade till och med lite kläder, men inte ens det hjälpte.

MEN, nu när jag kom hem från jobbet tittar Selma på mig och säger "Jag älskar dig mamma" 
för första gången i sitt liv! Helt spontant och opåtvingat. Hon gjorde sig helt söt och jag såg på henne att hon verkligen menade vad hon sa. Förstår ni!? Nu är jag glad, eller nej, jag är skitglad! 
She made my day! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar