tisdag 14 februari 2012

Who are you!?

Jag tänker att dom flesta som läser min blogg är er jag har på facebook, eftersom jag envisas med att länka den rakt upp i ert face hela tiden. Ni har ju typ inget val, haha!
Men riktigt så är det visst inte. Jag har nämligen en liten grej som gör att jag kan se vart i världen min blogg blir läst. Himla kul måste jag säga.
Jag tittar på den emellanåt och har upptäckt en återkommande grej.

Ja, men här känner jag ju folk. Er jag har på facebook tänker jag.

Och det här är jag inte ett dugg förvånad över.

Men det här!

San Jose eller?
Do I know you!? Får jag komma och hälsa på!? 


4 kommentarer:

  1. Visst är det kul att kolla:)
    Jag har ett gäng från Ryssland,Ukraina , Nederländerna och Filippinerna som kikar in hos mig.
    Men sökorden är ju definitivt roligast att kolla på.
    Ex. Någon hade googlat "kissar på sig" och hamnat hos mig? Hihi:)

    SvaraRadera
  2. zandra: hur kollar man sökorden?? har oxå blogspot eller det kanske inte har med det att göra?

    SvaraRadera
  3. Jennie! Du får komma och hälsa på för jag gissar på att det är Aggi som läser din blogg! Hon bor där nu med sin man :D och de har ett extra rum i sitt hus för gäster från Sverige!! När drar vi? puss

    SvaraRadera
  4. Haha, Zandra! :D
    Jamen Agge jöööö! :) hahaha
    Ja, när drar vi!? Igår? ;)

    SvaraRadera