onsdag 29 februari 2012

Jag underskattar henne...


Selma är smartare än jag tror.
Hon kom med ett plåster och sa "Hudet mamma, huuudet!".
Jag stod och diskade mitt berg och sa: Neee Selma, du behöver inget plåster på huvudet, eller har du ont där? 
" Nee, du plåster på huudet mamma"
Så jag satte mig ner så hon fick sätta dit det. Hon blev helt nöjd över sin briljanta idé.
Ååååhååå, vilken cutie som tänkte att min dagliga huvudvärk skulle försvinna med ett plåster. 

Sen försökte jag bli förbannad på Nora för hon aldrig kom i säng. Det gick inge vidare. 
"Asså seriöööst mamma, jag kan inte ta dig på allvar när du har ett plåster i huvet" 
Aaaah, jag är så dålig på att hålla mig för skratt när jag ska bli förbannad och ikväll blev det inte bättre. Hade helt glömt att jag gick runt med ett plåster på huvudet.

2 kommentarer: