tisdag 28 februari 2012

Jamen har jag nån jävla pojkvän eller inte!?




Ja, det ligger i jäkligt mångas intresse. Såklart, vi är ju alla nyfikna av naturen liksom. Men sen finns det ju dom som tar det steget längre. Eller rättare sagt, till en lägre nivå. Sån som det inte räcker med att blocka på Facebook, sån som förmodligen har ett förjävla tråkigt liv, sån som är skadeglada och verkligen måste få fram sin skadeglädje. Jamen lite utav en pain in the ass helt enkelt.


Nu har jag inte tid och skriva mer. För jag styr med en dinner for two.
Nämen, huuuur är det möjligt!?
Pojkvän, eller inte pojkvän!?
Haha, inget som nämns på min blogg som sagt, eller jo kanske, om jag nån gång skulle få för mig om att gifta mig.

Soliga hälsningar från ett underbart vårsverige!




- from my iPhone - så därför går det inte kommentera.