onsdag 16 november 2011

Onsdagmys med dom bästa

Mig själv och datorn.


Jag är ju en ensamstående trebansmamma, så det är lite såhär det ser ut för det mesta hemma hos mig, bortsett från vinet då. Kanske låter dystert, men det är det inte, jag gillart, för det mesta. 
Dystert är det vid dom tillfällena jag är helt själv. Helt själv med tre tomma sängar, det är förjävla dystert hörrni. 

Idag har jag varit hos tandläkaren... Och eftersom jag inte kunde ta något chill pill eller något annat starkt innan jag gick dit, så fick det helt enkelt bli nu istället, kände att jag behövde det. Jag hade helt klart föredragit rött vin, men nu fanns det bara vitt vin kvar så det fick duga.

Och vet ni!? Imorgon är det torsdag, och det kommer vara lika kallt ute som idag- eftersom det är vinter nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar