onsdag 16 november 2011

Jag är lite bitter


Aaah, bitter som den ryskaste dagen utan solsken.
Men annars är allt bra. 

Jag har inte pms, utan är bara bitter ändå. Jag har helt plötsligt fått sån himla otur med allt...
Min tand, min tå, mitt hem (...) öööh, så kom jag inte på något mer just nu, men osv. Man skulle kunna säga att det bara fattas att jag ska få punka på cykeln, fast det säger jag inte, för då lär jag ha de imorgon bitti och då döööör jag.

Såg att det var någon som ville ha lite bättre uppdatering. 
Ska jag blogga oftare?
Eller var det en allmän uppdatering om mitt liv som var intressant kanske? Ha ha.
Hmm, grejen är den att jag inte riktigt kommit in i bloggandet igen än.
Jag skäms lite över att blogga känner jag... Kan knappt läsa andras bloggar heller längre, bara vissa. Jag är nog inte helt hundra.
Skulle vilja att det känns som det gjorde innan, men det kanske kommer, jag vet inte.
Något som får mig att fortsätta är iaf era tummen upp och kommentarer (som jag varit usel på att svara på...) utan det så hade jag nog lagt ner direkt.

Nee, nu ska jag lägga mig ner på golvet och dö lite, men bara lite.

7 kommentarer:

  1. Mer uppdatering, alltså oftare, flera gånger under dagen!:)

    SvaraRadera
  2. Blir inte flytten av? Trust me, jag vet allt om sånt!
    Meeen det blir alltid värre innan det blir bättre, eller något sånt... ;)

    SvaraRadera
  3. Som Birgitta Bertilsson !!
    ..lägger sej ner och dör! Så kommer kuratorn och hjälper henne..va hände me han ?! Aja.. TUMMEN UPP JEMPA!'väldigt trivsamt att få en dos Jennie när man inte har förmånen att få träffa dig så ofta nuförtiden!!

    SvaraRadera
  4. Upp med hakan nu Jempan ;) Det ordner sah med skrisko bare det blir is liksom! :) Förövrigt så håller jag med dig om det här med att man skäms över att blogga, varrrför är det så? Jag kan liksom inte stå för det redigt, speciellt inte om "vuxna" får nys om det..

    SvaraRadera
  5. Meeeennn de e ju vi övervuxna som gillar att läsa din blogg.
    Vi njuter och skrattar för vi känner igen oss.

    SvaraRadera
  6. Bitter eller inte....det är i alla fall himla trevligt att du är tillbaka. Å skämmas för ditt bloggande tycker jag inte du ska göra. Sträck på dig istället, vi är ju många som älskar att läsa det du skriver.

    SvaraRadera