tisdag 15 november 2011

Vad retar du dig på?

Dagens fråga ur vår lokala tidning, Västerviks tidningen.

Skön kille. 
Dra alla över samma kant? Pratar stockholmare mer med främmande människor? Visa sina känslor? Hjälper folk varandra mer i Stockholm? 
Hmm, många frågetecken kan jag känna. 
Och självklart lägger han till med snåla också, ha ha! Han verkar trivas riktigt bra i Västervik.  
Tror allt han retat upp många idag, ha ha ha, kul tycker jag! Jag skrattar när jag tittar på honom, han ser så bittert nöjd ut, ha ha ha!  

3 kommentarer:

  1. måste säga att jag håller med dej angående bloggandet, jag skäms lite för o blogga men mest för att den är helt totalt meningslös för alla andra än mej själv och har ingen röd tråd över huvudtaget...men men...för mej är det ett sätt att skriva av sig,,sortera tankar..utan att tänka längre kring det::)

    angående inlägget:Haaaha klockren kille ju!skrattade nästan så jag kissade på mej lite

    SvaraRadera
  2. haha det passar ju perfekt in på exakt alla renodlade Stockholmare, nästan. Exakt.
    Man blir ju nästan påtvingad tvångströjan om man råkar kolla på en främmande människa här!

    SvaraRadera
  3. Alltså det är ju när man läser sånt här som man på fullt allvar skäms över att komma från Stockholm. Uscha!

    SvaraRadera