torsdag 17 november 2011

Plötsligt händer det

Ja, såklart det gör det. Jag är hemma för vård av sjuk korv idag. För första gången! 
Hur gör man!? Vem ringer man!? Försäkringskassan va?... Well, I fix.
Jag ska iaf och jobba mina sista tre timmar, men shit vad jag har hunnit med mycket här hemma idag. 
Och vet ni! Jag är svinglad idag! Inte ont i tanden, inte slagit i min tå och hemproblemet är löst.
Stort tack till Bostadsbolaget här i Västervik. Ni är bäst och det är med stor sorg i mitt hjärta som jag lämnar er...  


Jag har tvättat hela morgonen, tio maskiner i tvättstugan som ligger två hus bort. Så jag (vi) har sprungit fram och tillbaka ca sex gånger. Vilket innebär av och på med kläder en jävla massa gånger.
Sjuklingen har varit sådär härligt hjälpsam idag. Ni vet så där när dom lägger sig ner på golvet och är helt lelösa, eller sparkar motvilligt när man ska försöka ta på dom ytterkläderna.
Aaah, fint!... 

Meenatteee, jag är ju skitglad ändå, det är ju torsdag liksom!

3 kommentarer:

  1. Mhe! Jag har verkligen lääängtat till att du ska börja skriva igen, hållit tummar och tår. Fortsätt nu! Det är vrålkul!

    SvaraRadera
  2. Guuud, vad du är dålig på att uppdatera! Varför då starta upp bloggen om du ändå aldrig skriver? :(

    SvaraRadera
  3. Önskar dej en jättefin jul jennie med massor av kärlek(och paket!!):)
    Hoppas att få se en uppdatering här sen efter nyår då vi tillsammans ska ta tjuren vid hornen och göra massa armhävningar och grejjor..haha
    Kram från Lina( som typ aldrig först ser att det är du när vi möts i västervik och du tror nog att jag e dryg som inte hälsar! men det e bara jag som e trögfattad!)

    SvaraRadera