tisdag 1 november 2011

And schmoffs så hade jag över 150 läsare

Varför!?
Jo, det kan ni läsa här: yenniifer


Haha, söt du är Jennifer! Tack för fina och mindre fina ord, hahaha!
Vi borde kanske ta och ta våra gemensamma liv och slå oss samman någon gång.


150 besökare känns lite lagom kan jag känna nu. När det var runt 400 pers härinne så fick jag verkligen prestationsångest... Just nu känner jag mig som en stel, jävligt orutti bloggare. Exakt som en nybörjare. Jag gillar inte att vara en nybörjare. Som att vara ny på jobbet, eller den enda på gympasset som inte gjort alla stegen innan... Nä, det är faktiskt lite jobbigt. Men jag hoppas och tror att ni har lite överseende med det. 


Största anledningen till att jag börjar igen är för att alla mina närmsta inte behagar att bo i denna underbara sommarstad på hösten och vinter och våren... Utan just bara på sommaren. Var det kanske därför jag slutade? För att jag hade alla runtomkring mig... Aja, skit samma, nu är dom iaf inte här längre...
Sen är det för att jag behöver ta tag i mig själv med vissa saker. Som tex sluta röka, börja träna, baka lite mer, laga nyttigare mat. Eller jag menar- laga mat... Ja, men lite sånt.
För mig är det så mycket lättare att verkligen göra det om jag har skrivit om det här, konstigt, men så är det. 
Man skulle kunna säga att jag utnyttjar er ju... Hmmm, det där lät fan inte bra, men kanske är det så det är... Fast det låter bättre om jag skriver att vi har någon form av utbyte av varandra. För så är det ju, på något underligt sätt.
Na, nu ska jag sluta svamla. En sista grej bara.
Jag vill nämligen passa på och ge en stor eloge till er, ni ca 30 stycken människor och kanske en och annan räv, som varit här inne dagligen under min tystnad. Söta! Jag skulle gett upp efter max en vecka. 


Well, guess I'm back now  

5 kommentarer:

  1. O jag älskart :-) Skulle man kunna säga att du är som en flaska full med lööööv ;-) Eller tub... Välkommen tillbaka. Helena

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Hahaha, hmmm, då är jag en tub ;)

    SvaraRadera
  3. välkommen tillbax.. detta är en blogg jag saknat :-),, må gott!!!

    SvaraRadera
  4. Gillar:) Du är bara bäst.

    SvaraRadera