tisdag 1 november 2011

Från och med nu

Ska mitt nya pubertetsface bort!
Jag testar ju nya produkter hela tiden, vilket gör att jag får obalans i hyn och därav får en jäkla massa finnar... (Mmmm och kanske kanske lite pga av typ rökning, stress, dåligt med sömn, för lite vatten och ingen träning... Menatte, det är ju så mycket lättare att gå och köpa sig ett rengöringskit, än att ändra hela sin livsstil känner jag. Helt klart värt ett försök iaf!)
Jag är snart 30 år och ser ut som en 15-åring i hyn. Då inte det där släta och fina, utan med dom där jävla röda prickarna. 
Jag ska från och med idag, exakt nu när jag skrivit klart det här, börja använda den superpopulära Clinique serien. Jag ska använda bara bara den, morgon och kväll, ända tills den är slut.
Självklart får ni ett ärligt utlåtande längre fram.


Hej svejs, finn fejs!

8 kommentarer:

  1. Jag har gett de där produkterna en chans också, funkar icke! Inte på mig iaf. Däremot vet jag en produkt som funkar svinbra och är skit billig :)

    SvaraRadera
  2. Duac är det bästa mot finnar! Dock receptbelagt men finnarna försvinner över en natt - det är verkligen sant!
    Självklart kommer läkemedlet från Leopharma ;)
    Puss

    SvaraRadera
  3. Ia: Vad heter den produkten?

    SvaraRadera
  4. Är grymt glad över att du e tebax!! Känner inte dig alls men hittade hit och fastnade :)

    SvaraRadera
  5. Hehe, tack! :)
    Okioki Ia, får se vad min hy säger om det nu då :P
    Emma, ge ma! :)

    SvaraRadera
  6. Ska höra om Kalle kan fixa en tub!

    SvaraRadera
  7. Pure Active Deep cleansing scrub - clears blackheads. Och Two-in-one blemish treating moisturiser :)

    SvaraRadera
  8. Lovely Emma! :)
    Ia, jag har testat den andra, funkar icke på mig :P

    SvaraRadera