onsdag 2 november 2011

Testing

Idag är min lediga dag. Egentligen så skulle jag helst av allt bara vilja gå runt och vara svinful hela dagen. Faaast, jag bara måste testa den här nya mascaran vi har fått in på jobbet. Någon som testat den!?
Men innan jag gör det så måste jag göra en liten uppiffning från grunden, sånt jag inte hinner när jag jobbar.
Typ måla tånaglar, färga bryn och fransar och ansiktsmask och sådär ni vet. Och det ska jag passa på och göra nu, nu när Korven sover.


Det här är alltså en mascara som ska ge suveränt långa fransar.

Man ska jobba med ett öga i taget.
Först ska man ta av den vanliga mascaran. Därefter ska man genast applicera dom små fibrerna på topparna av fransarna. För fixering så tar man ytterligare ett lager av den vanliga mascaran. För en mer dramatisk effekt kan man upprepa 2-3 gånger på varje öga.

Fibrerna som man fäster på topparna av fransarna.
Hoppas bara inte dom flyger in i ögat...

3 kommentarer:

  1. Har testat.Tog fibrerna på hela fransen..dom blev enorma.
    Dom finns bara på Kicks för 279:-

    SvaraRadera
  2. NOOO! Dom finns även på Åhlens!!! :)

    SvaraRadera
  3. Det där är jag hemskt nyfiken på! Vill absoliut se före- och efterbild på't!

    SvaraRadera