tisdag 7 juni 2011

Har sprungit bort min pizzaångest

Mmm, jag åt ju lite pizza i helgen. Och drack lite rödvin med. I söndags så var det nog bara massa dåligt fett i min kropp och enbart rödvin i mina ådror...
Sjukt lätt och bli beroende av snabbmat alltså, men jag skulle aldrig tillåta mig själv, då röker jag hellre.
Nu är det en ny vecka, eller ja, igår faktiskt. Och igår sprang ja min lilla runda utan att stanna en enda gång, kändes grymt bra! Det var på ren vilja kan jag säga, den där familjepizzan jag smällde i mig i söndags fick mig att inte tillåta mig själv att stanna, inte ens i 30 sekunder. Nu vet jag att jag kan och kommer alltså aldrig mer stanna till på den rundan och helgens pizzaångest är helt borta.
Imorse sprang jag till gymmet, körde ett väldigt effektivt rövpass och sen sprang jag hem igen, hem var med jävligt tunga ben...
Nu hälsolunch i form av:
Massor sallad av olika slag, körsbärstomater av olika sorter, någon helt lång paprika, gurka, rödlök och mozarella med tomat och basilika.



(Jag är röksugen, jävligt röksugen, men jag gört inte...)

-from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar