måndag 6 juni 2011

Ok, 6 månader senare, now I can spit it out

Vafan hörrni, ni hänger ju inte med.
För det första så har jag aldrig haft en man, och kommer förmodligen aldrig skaffa mig en heller.
Sen det här med huset. Jag flyttade därifrån för ett halvår sen vettni. Så jag bor själv med mina tre och därav inte den så Ostressade längre. Råttan har flyttat till Ankarsrum, han mådde psykiskt dåligt av att bo i lägenhet... 
Sen att jag medvetet valde att inte smacka upp det och min story rakt i ert face, var för att jag inte ville det helt enkelt, DET var (är) enligt mig för privat. Sen vet jag att många tycker att jag skriver väldigt privat för jag kan skriva vad jag väger (+3kg denna helg...) och när jag har mens och så. Men sånt är inte privat för mig, inte ett dugg.
Jag tog nog förgivet att ni hade fattat ändå, hade ni inte det? 
I ett hus behöver man ju inte passa tvätttider tex. Trodde nog att många av er läste mellan raderna.
Aja skit samma, nu vet ni. 


Jag låter bitter i tonen känner jag, och det är jag med, men bara för att jag har varit en extremt ohälsosam hela helgen. Ni såg ju pizzadegen i förra inlägget. 
Bitter för det här inläggets innehåll? Nä, inte ett dugg, jag mår svinbra!

9 kommentarer:

  1. Jag hade faktiskt inte en aning, för jag känner ju dej / er inte och hör inget snack här ute på vishan ! Här hänger man inte med vettdu:) hoppas allt blir bra iaf för alla! Håller med om det där med privatlivet, jag förstår dej

    SvaraRadera
  2. Jag hade ju självklart fattat (och även hört på omvägar såklart) Det känns ändå som att du är happy och det är ju bra. Skönt för Sixten att flytta till A-rum, ett fint place ju :)
    Take care!

    SvaraRadera
  3. Haha att folk är så nyfikna...ganska roligt ju?!

    SvaraRadera
  4. Läser ju denna blogg för att jag tycker den e så himla bra, rolig och ärlig! Så ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag ställde frågan... Ska ej ske igen och ska ej heller följa denna blogg längre. Tack för nöjet. Ha det bra =)

    SvaraRadera
  5. Så du anonyme ovanför, du ska alltså inte läsa denna blogg längre, trots att du tycker den är bra, bara för att hon vill ha vissa saker privat. Det får man ju respektera. Jag kommer iaf läsa din blogg i fortsättningen oxå. Den är skitbra.

    SvaraRadera
  6. Om man följer en blogg och denne plötsligt säljer sitt hus utan att man vet eller förstår varför, så klart som fan att man blir lite nyfiken;) det ligger väl lite i människans natur, jag tror absolut att de flesta som läser någons blogg är lite nyfiken på hur det går för den man läser om:) själv är jag nyfiken och det står jag för men inte på ett nyfiket snokande sätt utan bara välmenat:) och det är helt upp till bloggaren att välja vad denne vill dela med sig av eller inte!! Kommer självklart fortsätta läsa bloggen oavsett hur privat eller oprivat den än är, kram till dej jennie för en superblogg:) /lina

    SvaraRadera
  7. Du glömde ju säga att Rottan/ Sixten har fått ett till namn därute på landet. Av nån andledning heter han numera också Nicklas :)

    SvaraRadera
  8. Nicklas, det kan han ju inte heta. Passar inge bra!

    SvaraRadera
  9. Ha ha, nä jag vet. Det är Birger som trodde att han hette det och nu har mamma börjat säga det med :)

    SvaraRadera