onsdag 8 juni 2011

Skjut mig!

Mmm så känner man faktiskt efter två timmars illvrål... Eller jag känner så iaf.

Tjutapa!













Wääää




Nu ska det här barnet i säng. Och när hon somnat och ligger där helt söt (det tar emot och skriva att hon kommer va söt, för just nu är hon inte de, inte ett dugg) kommer jag ha glömt hur jobbig hon varit nu. Tur att man är glömsk, annars skulle det fan inte finnas många barn tänker jag.
Hon lär somna på en minut och då ska jag ut och springa.

-from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Lilla söta tofs-Lisa skulle bara berätta att hon haft en dålig dag.Hon skulle hellre ätit en god glass och lite godis. Tänk att morsor aldrig fattar <3<3<3
    M

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Mitt namn är Wiwi och jag jobbar på Pure PR, vi håller på att arrangerar ett event som vi skulle vilja skicka en inbjudan via mail till dig:) Hittar inte din mail så skulle av toppen om du kunde maila mig så du få en inbjudan!:) Mail: wiwi@purepr.se

    SvaraRadera