måndag 16 maj 2011

Dom två sakerna


Sak ett: Jag har drabbats av pesten-Ögoninflammation...
Ser ut som jag haft en riktigt hård helg skulle man kunna säga.

Sak två: Helt plötsligt så har jag en Iphone4.

Alltså, alla ni nördar därute. 
Vad är det som är så kul med en Iphone? När ska jag bli beroende!? Vad ska jag göra med den? Blogga jag vet, det känns skitkul! Kolla Facebook, mindre kul. Spela, alla tjatar om alla dessa spel jag måste ladda hem. Säkert as kul, men jag har inte tid att bli beroende av något annat än bloggen just nu. 
Den ligger här bredvid mig på ett mjukt och lent underlägg, jag tittar på den som att den ska göra något som gör mig imponerad, men det händer ju liksom aldrig.
Jag är ju så rädd om den så att jag inte ens vågar röra den, utan använder fortfarande min gamla begagnade, trasiga mobil. Jag vill ju inte att det ska bli varken repor eller fettfläckar på den ju! Så jag lär mig ju alltså inget, jag vet ju inte hur man göööör...
Jag har inte ens gett ut mitt nya nr till någon för jag vill inte att nån ska ringa eller messa till den, då måste jag ju röra den. Jobbigt läge det här känner jag

4 kommentarer:

  1. Spotify när du pendlar dvs går/cyklar till och från jobb och dagis.
    Det finns massa matappar också som lchfapp och grejer som du säkert tycker är kul!
    Mensapp så du kan hålla koll på den!
    Fatbooth är kul och ta tjockisbilder med
    Hipstamatic är bra för att ta "coola" bilder med
    Puss ring för mer info :D

    SvaraRadera
  2. ....forsätter här då:
    ShapeUp - Håll koll på träning/mat app.
    Bankapp - Håll koll på alla cash.
    Dropbox - till alla kort och allt annat superviktigt app.

    IMDb - Vad hette nu den där kändisen app.
    Blocket
    Tradera
    Alla play-kanaler
    Massa barn-spel (för att slippa skrik i 5 minuter appar)

    The list goes on and on and on ;)

    Man är oförstående tills man en dag undrade hur man kunde leva utan. haha

    SvaraRadera
  3. Det finns inget härligare än att läsa din blogg. Du skriver så roligt så jag bara sitter och skrattar <3
    Kram M

    SvaraRadera
  4. Nuuu, ser jag "M" :) Tack söta du :)Kram på dig <3

    SvaraRadera