fredag 29 april 2011

It´s a beautiful day!

Det är fredag. Jag ska bara jobba fyra timmar och börjar inte fören om tre timmar, jag hinner alltså tvätta, städa, sola och ta det lugnt. 

Vi började denna fantastiska dag med en underbar frukost - färska jordgubbar!
Selma vägrade självklart att smaka. Leon vill bara ha sina två ägg som alltid, men Nora och mig är det ordning på.


Sen gick jag och lämnade Korven på dagis. Hon börjar numera tjuta så fort hon ser dagiset från ca 50 meters håll...
När jag kom hem åkte Nora till stallet och Leon är nu på väg till sina kusiner som han ska gå på bio med. Så idag, varken stress eller dåligt samvete, lovely!


Och nu, vilken minut som helst ska jag bli moster! 
Kom igen nu syster, tryck ut den där killen (som jag tror att det är) nu, tänker på er massooor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar