fredag 29 april 2011

Sommarens första

Vad? En fästing.
Var? I Leons (!?) armveck.
Jag frågade honom vart han hade varit. "I soffan" fick jag som svar, vilket också är helt sant...
Det hade varit mer logiskt om Nora hade haft den, fast det kanske var hon som hade släpat in skiten iofs 






Men hörrni, ni missar väl inte The Royal Wedding!? Jag rävtittar lite emellanåt men missade själva cermonin tyvärr, men den lär ju visas i repris ett par gånger tänker jag. 
Kate är ju så jäkla söt! En sjukt fin klänning med. Brudklänningar brukar inte tilltala mig ett dugg, men den där var verkligen vacker. 
Åh, jag längtar till nästa sommar då det bästa bröllopet ever kommer äga rum! Hur och var det än sker så kommer det bli det bästa, mellan dom bästa.
Nä, nu har laptopen skuggat mina ben alldeles för länge.




Och för den delen så tycker jag att jag borde ha blivit moster nu.
Fan, det här är ju jobbigare än att föda barn själv.

2 kommentarer:

  1. Det kommer inte bli nån tubbrudklänning det kan jag lova :D (wt...)

    SvaraRadera
  2. Faaa-an också! Jag som hade längtat så efter att få se en tubklänning ;D

    SvaraRadera