lördag 26 mars 2011

Tattu, fredagshäng och lördagsbrunch

Jag har inte varit hemma så mycket. 

Matte gjorde två grymma tatueringar till igår.
Jag hade som plan hela dagen att gå ner på stan och kolla när han gjorde dom.
Vid fem (!) när jag kom hemifrån så var han redan klar...

Söt! Eller fet kanske man säger...

Sen drog vi till Willys och för och shoppa till vegetarisk lasange. Vi betalade även för fem avokado fast vi bara köpte en.



Matte diskar och Steve fixar den sista touchen på lasangen.

Självutlösaren on- Bara för att visa att jag med faktisk hjälpte till.


Jag bakade efterrätten själv- Blåbärspaj.
Matte och Steve kom med Frödingepaj som förslag, jag vägrade.

Om jag får säga det själv, så blev den sjukt god.

Matte drack upp mitt vin och Steve och jag käka upp Mattes godis.
Jag åt konstant från 20:00-01:30...

Idag blev det en brunch med det här gänget, men även Lennart Ekldal och hans gäng (jag vågade inte ta kort...).
Matte pekar och säger exakt vad jag kommer att ta kort på, känns som han hade fel.


Sen har jag jobbat en sväng med såklart. 
Och inför denna lördagskväll har jag haft en väldans beslutsångest...
Men kom till sist fram till att det blir en soft hemmakväll med trevligt sällskap och sushi.

5 kommentarer:

  1. Va snygg du är Jempa. Du har blivit skitsmal ju!!! / hank

    SvaraRadera
  2. Om du brunchat med Ekdahl skulle man kunna säga att jag promenerat med honom haha!

    SvaraRadera
  3. Nu e du perfekt inga mer kilon puss

    SvaraRadera
  4. jag instämmer med dig Emma!

    / Mattias

    SvaraRadera
  5. Jajajaja :) Tack hörrni :)

    Hahaha, kan tro det Malin :P

    SvaraRadera