söndag 27 mars 2011

X-Man och jag har varit och klättrat

Jag och Daniel lämnade Korven hos sin farmor och farfar och drog och klättrade en sväng.
Kulkulkul, men jag är liiite för klen... (Bloggar jag inte imorgon så är det för att jag inte kan röra mina fingrar och underarmar...)
Jag skulle med vilja kunna klättra så här tex.


Daniel är ju rutti och har grym teknik

Medan jag bara kör som en gammal klättermus

Det enda som framgår här är egentligen att jag är jävligt spänstig, men det är inte det väsentliga, utan jag är faktiskt jag högst upp. I mål så att säga.

När vi var klara så blev det en premiärgrillning hos Perry och Agneta.
Perfekt hemgjord klyftpotatis och tsatziki
Fantastiskt gott! 


En fantastisk söndag som inte är slut än på ett par timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar