tisdag 29 mars 2011

Ner på golvet NU!


15 riktiga armhävningar x2 - Check!   
Varsågoda mina sjukt duktiga rävhonor att lämna veckans antal.
Jag förväntar mig minst tio redovisningar här nu.
Och det är aldrig försent att hoppa in i utmaningen. 
För er som har missat/ignorerat, ta en titt här.
Imorgon kommer jag kolla av kommentarerna och göra en sammanställning som jag sen publicerar varje onsdag. Just so you know, så ni ska känna er extra taggade till att prestera, ha ha!


Nu ska jag och Selma gå ner på stan till öppna förskolan. Efter det blir det en fin långlunch med en av mina bästa rävar.
Så här såg det ut sist vi var på öppna förskolan

Little miss girly girl roffade åt sig varenda docka på hela stället...
Hon äger varken docka eller dockvagn, men hon älskar det verkligen!

14 kommentarer:

  1. Idag redovisar jag 4 riktiga armhävningar x2. Jag tog i för kung och fosterland. Jag är svag, men nästa vecka SKA jag klara av att göra minst två till!

    SvaraRadera
  2. Jag ignorerar denna utmaning som du vet eftersom jag tänker föda om en månad och är mest otränad i Sverige :) MEN...El tjocko med familj kommer ner på lördag och då förväntar jag mig den ulovade lyxen som SysterYster blev bjuden på förra veckan :)

    SvaraRadera
  3. Jag redovisar 2x20 riktiga armhävningar. Detta efter 9 kilometers morgonlöpning, hänger du på den utmaningen? ;)

    SvaraRadera
  4. Jag klarade 5*2 (piiiiinsamt, fast ändå bra gör att va mig) detta var dock INNAN jag fick maginfluensa. Jag ger mig inte ens på ett försök idag då min kropp tycker det är helt jobbigt att bara bära omkring på en 9 kilos bäbis. Men nästa vecka, då jäfflar!!!

    SvaraRadera
  5. Jag klarade 8*2 men det skiter jag i! Känslan att känna sig starkare gör mig mer glad. Vad menas med riktiga armhävningar är det super perfekta då el? det vet jag inte om jag får till i alla fall. Jag nuddar ju inte med näsan i golvet precis.

    SvaraRadera
  6. Med start för två dagar sedan kan jag nu redovisa 5*2 armhävningar. Till skillnad från några andra så är jag sjukt nöjd med detta resultat då jag aldrig annars gör armhävningar. Armhävningar är nog det svåraste och jobbigaste man kan göra!? Nu ska jag bara bli ännu bättre :)

    SvaraRadera
  7. Jag klarar 3 riktiga armhävningar i rad. Nästa vecka ska det bli fler..

    SvaraRadera
  8. 12 * 2 riktiga armhävningar och 4 km jogg innan frukost.
    /Asta

    SvaraRadera
  9. Armhävningar efter influensa är ingen höjdare, men 26st 2set. Ska vi ge vår målbild också?

    SvaraRadera
  10. 5x2 stycken har jag lyckats med. Nästa vecka satsar jag på 7x2! :)

    SvaraRadera
  11. Ni som skriver tex. 5 * 2 armhävningar, menar ni då 5 armhävningar i 2 set eller 2 armhävningar i 5 set?? blir förvirrad!;)

    SvaraRadera
  12. Jag missade ju den lilla detaljen att man skulle göra x 2. Det ska jag göra i fortsättningen.
    Jag har gjort 10 st i rad, den sista riktigt skakig.

    SvaraRadera
  13. Häääärligt tjejer!!!
    Men ni, känner ni att ni orkar öka med fler än två i veckan så gör det! Ställ inte in er på två i veckan, för då orkar ni säkert inte mer än just två. Utan försök tänka "bara eeeen till" varje gång ni kör istället :)
    Jaa, det är sjukt jobbigt, iaf den där sista :P

    El tjocko: Jag får se om jag är hemma. Och du kan göra armhävningar mot en vägg! Försök inte med mig.

    Ida: Sjukt bra! Det skulle jag gärna göra, men jag gillar inte att springa med barnvagnen, har testat några gånger... Men när hon börjat på dagis kanske jag hänger på den utmaningen ;P

    SvaraRadera