måndag 28 mars 2011

Nora och Leon strikes again


Mina barn är helt enkelt bäst!
Jag har jobbat ikväll, så Nora och Leon har varit ensamma hemma.
Och vad väljer dom att göra!? 
Jo: Diska, dammsuga hela lyan, plocka undan alla (jävla) saker som Selma dragit runt på, vika och lägga in hela familjens tvätt som jag inte hade hunnit, varit och handlat
OCH bakat en kladdkaka med smält choklad på, och till de serverades det grädde och banan.

Den extremt goda kladdkakan.
Jag tror att Nora kan fixa fram receptet på den om det är någon som skulle vara intresserad.

Här ser ni en liten del av all tvätt dom fixade in på dess plats, samt den sjuka katten som förmodligen förstörde klädhögarna ett antal gånger...
  

Nora och Leon, jag finner inga ord, förutom dom ord jag sa till er när ni gick och lade er.
PUSS mina bästa.

Och till er uppgivna föräldrar därute: 
What goes around comes around.

4 kommentarer:

  1. Den ser äckligt god ut! Ber henne snällt om receptet!

    SvaraRadera
  2. Det ser riktigt gott ut vad gulligt gjort! Var även en stolt moder igår när min son bestämt skulle plocka ur diskmaskinen på egen hand :)

    SvaraRadera
  3. Det är sånt som värmer ett mammahjärta och får en att orka med de stunder när de inte är fullt lika underbara :)

    SvaraRadera
  4. Absolut :)

    Yes, jag ska be henne fixa :)

    SvaraRadera