onsdag 30 mars 2011

IdiotER!


Vem är idioten som har tryckt "Nja" på inlägget om att min dotter är en grym ryttare!?
Well, fuck you, du kan sluta läsa min blogg nu. Du är säkert skit ful.
Jag är på sjukt dåligt humör, så det var alltså helt fel tillfälle att trycka ett "Nja" på ett sånt inlägg.
Min mobil är helt skev med, folk jävlas med mig och andra lyser med sin frånvaro utan någon som helst ånger.

Just nu vill jag bara ställa mig och skrika "DRA ÅT HELVETEEE" det högsta jag kan.

Jag har inte pms. 
Är det Johanna P som tryckt "Nja" så har jag överseende med det.

7 kommentarer:

  1. Hahaha!!! Jag är faktiskt helt oskyldig! men det hade helt klart kunnat vara jag :) det måste helt klart vara en sjuk jävel! Om jag skulle tryckt nja så skulle det såklart vara på hästkräket, inte noracool :)

    SvaraRadera
  2. Bra temprament där Jennie! Precis ett sånt som min PT ska ha :)
    Me like! ( inte nja:et alltså men du fattar va?)

    SvaraRadera
  3. De är så skönt o se hur cp du kan vara vid pms, känner igen mig själv och jag känner mig normal !!!hahahahaha kram och Nora är BÄST!!!

    SvaraRadera
  4. Haha, jamen det var exakt så jag tänkte Johanna :)
    Malin, jag fattar :)
    Hehe, Linda, ingen pms, så då kanske du kan tänka dig hur jag är när jag verkligen har pms :P
    Din dotter är med rätt bäst! :)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att det såg jätte fint ut :) Hon är världens modigaste. Du har rätt det är bara fula människor som gör så.

    SvaraRadera