torsdag 31 mars 2011

Även en mästare kan misslyckas...

Mjo, jag var ju lite sur igår... Söta ni är som tänker att jag har pms fast jag skrev att jag inte hade det, ha ha!
Jag kan faktiskt va precis hur sur som helst ändå. Min surhet har inte gått över helt, men det är lite bättre. 
Nu vet jag inte om ni har "Nja-at" mig och min bitterhet i föregående inlägg. Eller om ni "Nja-at" den som tryckte "Nja" åt min dotter, men skit samma. Kul att ni tycker till överhuvudtaget. Men vissa saker trycker man inte "Nja" på, om man inte är en patetisk, avundsjuk och ful människa såklart. 


En av alla  saker som gjorde mig sur igår var att Nora hade haft typ fem kompisar här medan jag var på jobbet med en trasig telefon. Hon får gärna ha kompisar här, absolut! Men då ser jag helst att hon själv är hemma hela tiden, vilket hon inte hade varit...
Hursomhelst så hade dom diskat slut på en halv flaska Yes, den sista halvan, och lämnat dubbelt så mycket disk som jag alltså inte kunde diska. Sånt är kuuuul när man kommer hem från jobbet och är trött med ett humöret som redan är i botten, not!


Och så hade Nora misslyckats med bakeriet och hällt hälften av smeten på plåten, så det stank bränd korv i hela lyan...

Jag ställde mig i en position likt en trafikpolis och pekade på respektive rum. 
Nora och Leon gick och lade sig direkt - Respekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar