onsdag 30 mars 2011

Armhävningar vecka 1

Här kommer den utlovade listan.


  • Asta: 12st
  • Charlotte: ?
  • Cilla: 4st
  • Emma: 10st
  • Ida: 20st
  • Jag: 15st
  • JenniePH: ?
  • Jennifer: 5st  
  • JennyA: 8st
  • Jessica: ?
  • Kicki: ?
  • Lina: 3st
  • L8: ?
  • Malin: 5st
  • Mikaela: 5st
  • Stina: 26st
Eller



  • Stina: 26st
  • Ida: 20st
  • Jag:15st
  • Asta: 12st
  • Emma:10st
  • JennyA: 8st
  • Jennifer: 5st
  • Malin: 5st
  • Mikaela: 5st
  • Cilla: 4st
  • Lina: 3st
  • Charlotte: 0
  • JenniePH: 0
  • Jessica: 0
  • Kicki: 0
  • L8: 0
Hur tycker ni att jag ska skriva listan? Bokstavsordning? Eller antal?
Personligen så röstar jag för antal, känns lite roligare.

Och det här ju som ni själva vet x2. Strålande, det här är ju bara vecka 1 liksom.

Kör på till tisdag nu så får vi se hur listan ser ut nästa onsdag.
Säg till om jag glömt någon.

10 kommentarer:

  1. Jaha nähä men jag får inte va med eller?

    SvaraRadera
  2. Usch va hemskt o se sej sist!! Men en grym morot!!!:)till nästa tisdag ska ja se till att ha resultat till dej:)

    SvaraRadera
  3. Fasen vilket pepp!!! Jävlar vad jag ska klättra upp på den där listan!
    /Asta

    SvaraRadera
  4. Vad tusan skriv resultat, då blir man ju sjukt taggad!! :)

    SvaraRadera
  5. Förlåååt Malin, men nu är du med!
    Ja men visst blir man det. Hoppas fler kan hålla med om det! :)

    SvaraRadera
  6. Fint L8, kom igen till nästa vecka när du är frisk :)

    SvaraRadera
  7. Flåt var lite sen.. 7X2 lyckades jag med nyss.. (Var tvungen att gömma mig för att testa eftersom jag alltid får en unge på ryggen som xtravikt om jag försöker när de ser) ;) / Kicki!!

    SvaraRadera
  8. Jennie PH - 9st

    SvaraRadera