onsdag 30 mars 2011

Min grymma ryttardotter

Hon är verkligen bäst på alla sätt och vis (och självklart en liten pain in the ass ibland med). 
Så är hon grym på att rida med!
Här hoppar hon med Erikas häst Phelix, eller ska jag säga Erikas gunghäst? Ha ha!
Jag tycker självklart att hon är helt fantastiskt duktig. 
Tack så mycket för klippet Erika!

Personligen så la jag ner mitt hästintresse vid 16 års ålder, då jag blev avkastad med en pytteNora i magen. Var det här hon blev hästskadad kanske!?

3 kommentarer:

  1. Va modig hon är Nora! Jag är livrädd för hästar. Tycker att det är stora,opålitliga och farliga djur!

    SvaraRadera
  2. Hihi aaa, man är jäkligt orädd när man är liten. Nu när man är gammal är man en sån feg alltså! Jag gillade hästar, men nu är jag precis som dig, livrädd! :P

    SvaraRadera
  3. Duktiga Nora!! Puss och Kram till henne!
    /Emma

    SvaraRadera