onsdag 16 februari 2011

Ett helt oväsentligt inlägg

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli ca halv tio, så att Selma ska gå och sova sin första omgång, så att jag kan få gå och sova. 
Ja, jag ska vara ett äckel som går och lägger mig mitt på dagen. Vi är sjuka båda två. Sa jag inte att jag ville vara sjuk helt själv!? 
Säkert någon gammal bacill från öppna förskolan. Fast Nora va sjuk igår, men frisk idag.
Det är faktiskt skit jobbigt att vara sjuk och ta hand om en sjuk bebis (jooo, hon är en bebis än).
Fast jag är ju lite sjukare än Selma alltså.
Jag tycker synd om mig själv, för att jag är sjuk och inte får vara sjuk själv, och för att jag inte kan träna. 
Om Selma för att hon är sjuk och för att jag är sjuk samtidigt. 
Om Nora för att hon var sjuk igår och fortfarande har lite ont i huvudet och för att det är tråkigt när jag är sjuk. 
Om Leon för att han är den enda som är superfrisk och för att det är skit tråkigt för honom när vi är sjuka, men framförallt för att han fyller år på lördag och jag inte köpt något paket än. 
Och så tycker jag synd om den som får jobba för mig ikväll, eftersom den förmodligen hade sett fram emot att få vara ledig. WÄ!   

5 kommentarer:

  1. Usch då, låter inge vidare det där! Krya på er allihopa, och sov så gott :)

    SvaraRadera
  2. Kolla upp PMDS! Glöm ej byta adress.... puss och kram

    SvaraRadera
  3. Är det därför du vägrar svara i telefon?? Hoppas ni är friska till lördag, hör av dig pliis :)

    SvaraRadera
  4. Tack, tack, tack!
    Jag ska Johanna :P
    Yees, Linda som är bäst på att terrorringa!

    SvaraRadera
  5. Ha ha Jennie, drar du med täcket över huvudet vid PMS? Här är det Kim som får svara i telefon;)

    SvaraRadera