tisdag 15 februari 2011

Inte bara djurplågeri, jävligt ful med

Jätte, jätte, jätte ful mössa!


Jag hade gått miste om att denna mössa var as inne, tills jag var i Stockholm för typ tre veckor sedan.
Varenda jävel hade en. Den hade inte blivit så uppmärksammad i min hemstad riktigt då, men nu, varenda jävel här med. Hörrni, hur fan kan ni gå runt med en sån här på huvudet!? Den är ju ugly as hell! Man blir ju inte ens snygg i den, utan tvärtom.
Vad kostar den!? Säkert svindyr med tanke på att den är en stackars blåräv ni har på huvudet...


Kolla här vilka fina och fluffiga stackars rävar.
Aftonbladet

7 kommentarer:

  1. Tycker mössan är söt :). Och du, det är inte låtsats dun i Boomerang jackan :P.
    PoK

    SvaraRadera
  2. Roligt att den hittat till vvik också, eller inte?! Duvet ju min åsikt om den!!! Blir ju ännu mer inte fin eftersom att alla fjortisar har den! Det kanske är konstigt att den blir fulare pga hög fjortisfrekvens men så känns det! Jempan nästa vinter när du köper dig en egen boomerang så köp den på Åhléns city, de har syntetiskt material i sina boomerangjackor och det är det nog fler återförsäljare som har! Puss

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte vad som är värst, fulheten eller plågandet... En kombination kanske? Att man dödar så söta rävar för något så fult.
    Alltså jag använder skinnskor med, var mest fulheten jag ville få fram här.
    Ia, ja visste att du skulle gilla fulmössan :D
    Angående jackan så är den ju inte min ;) ha ha!
    Emma, jag ska inte köpa någon som helst jacka, ever! :)

    SvaraRadera
  4. Ful mössa och jävligt onödigt att plåga levande varleser för något så förbannat meningslöst som en liten pälsboll..Skulle ju knappt märkas om de bytte mot syntet päls.. btw fin blogg :)

    SvaraRadera
  5. Tack, tack :)
    Mmmm, väldigt ful mössa på så söta rävar...

    SvaraRadera