onsdag 16 februari 2011

Korven är världsbäst på att sova och jag är världsbäst på att ha pms

Vi sov som två grisar förut, i två och en halv timma. Helt underbart!
Jag har varit så extremt sugen på choklad hela dagen. Jag har trott att det var för att jag var sjuk och tyckte synd om mig själv. Tills alldeles nyss, då jag tvingade hit min syster (eller, hon va inte så jävla svår iofs) med choklad, i vilken form som helst, bara det var choklad. Jag skrev ett sms med enbart stora bokstäver så hon verkligen skulle fatta hur sugen jag var. 
Då frågade hon om jag hade pms. Nä, skrev jag tillbaka, kollade sedan min kalender och visst fan är det pms, exakt på dag 14 igen!
Jag har faktiskt sökt för min pms nu, men det tar vi imorgon för nu ska jag äta kladdkaka.


Hon har nog inte läst min blogg idag. För skulle hon veta att både jag och Korven är sjuka så skulle hon inte komma hit, mowahaha. Fan vad fult, stavas det så? Aja, det skulle vara ett hånskratt, eller ska jag kalla det för ett pmsskratt kanske, ha ha!  

3 kommentarer:

  1. Braaa Jennie att du sökt för din PMS. Det finns verkligen hjälp att få. Jag trodde själv att det var det som var min plåga ett tag, men det var nåt helt annat. Lycka Till!
    För PMS är jeeeevligt störigt.

    SvaraRadera
  2. Taaaaack :)
    Menar du att du är hel fri!?

    SvaraRadera
  3. Njaa, det var ju alltså inte PMS utan nåt helt annat och det är jag inte fri från än. Men jag har fått hjälp och du med ju! Grattis till oss och hoppas vi blir helt normala snart.
    Kan det va nåt med bebisar födda dec -09 som ställer till det? ;)

    SvaraRadera