tisdag 14 december 2010

Råttan har namnsdag!



Hurra, hurra, hurra min älskade, sötaste, snällaste, bästa och finaste puttinuttkatt!
Jag är ironisk alltså, jag gillar inte puttinutt, och för den delen så är han inte ett dugg snäll, men rätt söt ibland och rätt speciell.

Här var han snäll faktiskt

Efter bara några månader gick han (oförsäkrad) och bröt benet, mer om det HÄR

Lyxkatt som får maten serverad.

Sen blev han stor, fet och lat.


Jag tyckte synd om Råttan för han verkade helt uttråkad, så jag snodde tillbaka min gamla katt av ett idiotpar som snott honom från mig (dom bor i andra huset på höger sida när man svänger in till Lysingsbadet här i Västervik) men Råttan avskydde min söta Phillimon och han avskydde även Råttan, så han fick åka tillbaka till idioterna.
Om ni känner idiotparet så kan ni be dom sätta in pengar på mitt konto, för som ni ser så var inte den här katten heller gratis. 
Annars kanske jag snor honom igen, you never know. 

Chillar

Alltid i en kartong om det finns någon.

Råttans första vinter. Hoppas att han blivit förståndigare i år.

Lat

Lat

Endast färskt rinnande vatten som duger.

Jag fixade en bebis åt honom, och det gillade han!

Väldigt mycket med. 
Han har bara bitit henne i huvudet en gång och det var nu nyligen, men det förtjänade hon faktiskt.

Gillar paket.

I somras var han tvungen att klippa sig, det hittar ni HÄR

Lat

Lat

Dom här tänderna bits han med varje dag det aset.
Men trots det så gillar jag honom, jag tycker ju att det är lite kul med sjuka katter.

HÄR är ett annat inlägg om Råttan, för er som inte känner honom.

3 kommentarer:

  1. Fy faen sicken cool katt....påminner väldigt mycket om mitt as.....min älskade morris =)

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja, han är en bra kille han :)

    SvaraRadera
  3. O om du inte gillat sjuka katter ade jag kanske aldrig blivit katträdd! Starkaste minnet är Ebba (?) som tuttade på Björn när vi hade ormbunkshäng på de härliga 90- talet!!

    SvaraRadera