fredag 16 juli 2010

Fy fan för Råttan

Vi sover alltid med sovrumsfönstret helt öppet, tror inte jag behöver förklara varför.
Råttan som är en katt, har börjat förstå att han är just en katt och vill vara ute hela nätterna.
När han hör att Selma börjar vakna runt 07:30 på morgonen så börjar han mjaua lite. Han sitter
precis nedanför fönstret och väntar på det nämligen.
Men idag var han helt dum i huvudet!
Han satt och vråla med den värsta basrösten, ja den värsta basrösten man kan
komma ner i utan kulor alltså. Men det lät som att han hade råkat ut för något allvarligt,
typ blivit överkörd av en bil eller något. Fast det hade han ju inte såklart..
Han väckte både mig och Selma..
Klockan var 08:00 så han lär ha tyckt att Selma och jag sovit färdigt helt enkelt.
Han ska ju inte tro att han kan bestämma över våra sovtider.




Titta, där nere sitter aset

FUUUUL!
(Ja, jag har kastat två små stenar på honom som jag hade i en blomkruka)
(Klicka på honom för förstoring, så ni riktigt ser hur ful han är, vrålapan)


Råttan, ditt liv hänger på en skör tråd, en jävligt skör tråd!



(Jag har lite pms också)

1 kommentar: