torsdag 11 november 2010

Stor dag!


Grattis Nora på 11-årsdagen!

Jag överöste er med text igår, så idag bli det bilder.
Lite mer min grej.

Min pyttebebis i kuvösen.

Sjukhusets kläder i storlek 50. Vi hade ju inte med några kläder alls.
Och jag hade faktiskt inte köpt några kläder i storlek 40,
för det fanns knappt på den här tiden.

Äntligen hemma!


Sötnöt i sötkoftan


Stolt storasyster.
  
Godisråttan slickar i sig sockerkakssmet. 

Skidor med dagmamman Britt.

Farbror Viktor försöker lära henne cykla.



Innerst inne så gillar hon sin lillebror rätt mycket.

Bästa storasyster som låter korven sitta i soffan och äta smörgås.

She´s one of a kind

Och jag känner inte att jag behöver säga hur bäst hon är 
och hur mycket vi tycker om henne. 
I guess you already know.

7 kommentarer:

  1. Åh vad mycket fina bilder ♥ Din blogg ÄR den bästa jag har sett, jag kollar den dagligen!!!!Från Annie i Totebo

    SvaraRadera
  2. Jag kollar också din blogg varje dag, den är toppen! Kram från Emmas kusin Linn :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med gamla bilder. Du ser sååå liten ut du också Jennie ;)
    På bilden när ni sover ihop är Nora rätt så lik Selma ju! Men vad vägde hon när hon föddes egentligen? Hon ser åå liten o smal ut. Skulle inte törs ta i henne... lille gumman...

    SvaraRadera
  4. Grattis Nora!! :)
    Kul o se bilder - söta!!

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar blogg! Glad att jag hittade hit genom MAMA!

    Grattis till Nora!

    Har själv en liten Nora här hemma!

    SvaraRadera
  6. Söta ni är :)
    Jennie J, jag var liten ;P
    Hon vägde 2075g 45,5cm, men kameran var inte den bästa, så hennes ben på den bilden är faktiskt lite väl långa och smala.
    Selma var dubbelt så stor :O hahaha

    SvaraRadera
  7. Ja åren dom går. Det var underbara bilder Jennie, och farbror Viktor har vuxit till sig rätt bra med. Många Kramar till er alla från Holmbergs. O Grattis igen Nora världens underbaraste unge o storasyster

    SvaraRadera