torsdag 28 oktober 2010

När Daniel slutade jobbet idag så åkte vi ner på stan för att titta efter en vinterjacka åt honom.
Jag hatar vinterjackor! Så gott som alla är fula, riktigt fula.
Daniel och jag kollar absolut inte på samma saker när vi spanar jackor heller.
Om jag mot all förmodan ser en jacka som är lite snygg, så tänker jag, ta den!!!
Daniel ska klämma och känna, tänka funktion och blablablaa.
Så, han köpte ingen jacka idag. Efter en timma med fula jackor gav vi upp.

Nora och Leon ville inte följa med ner på stan, så dom väntade hemma.
När vi kom hem så sprang Nora och Leon omkring och skrek: Titta inte, titta inte, titta inte!
Och så dom hängt upp en filt mitt i hallen, så att vi inte skulle se in till tv-rummet.


När vi väl fick titta så möttes vi av detta.




So cute
Nora och Leon, we love you!

Dom har alltså bakat chokladbollarna helt själva.
Plockat bort allt så att det inte ens syntes att dom hade bakat (typ iaf)
Lånat ingredienser av grannen (tack Stina och Johan).
Fixat upp ballonger i taket.
Skrivit ett helt sött brev.
Nora tände ljusen medan vi stod och blundade i hallen.


6 kommentarer:

  1. Naaaw så söta! Vilka gullungar du har :) Kram Janni

    SvaraRadera
  2. Ååå va söta. Tror de måste hänga lite mer med mina kids :)

    SvaraRadera
  3. Fina de är!

    SvaraRadera
  4. Å vilka gulliga ungar! Sånna vill jag med ha! Ella är inte så mkt för att bjuda än så länge, och igår åt hon till och med upp min födelsedags frukost på sängen... Kram elin

    SvaraRadera
  5. haha världsbäst!
    /danne

    SvaraRadera