fredag 29 oktober 2010

Jag fick ett telefonsamtal igår.
Numret började såhär: 0490-666 **
Jag vågade självklart inte svara... Ni ser ju numret och så gillar inte att svara när jag inte vet vem det är.
Jag "missade" två samtal. 
När Nora kom hem från skolan och hörde att min telefon ringde för tredje gången utan att jag svarade, 
så tvingade hon mig att svara. 
Hon kom med alla möjliga olika hot, som jag vet att hon fullföljer. 
Det var Västerviks tidningen som ringde.
Waaa!!! Jag ångrade direkt att jag hade svarat. Inget illa till er på tidningen såklart, men jag blev ju helt nervös. 
 
 
Kul, kul!
MEN, nu har jag prestationsångest. Över 100 personer som kollat bloggen idag och klockan är inte ens 10:00.

4 kommentarer:

  1. Kul att du är nominerad! Kollar din blogg för jag vill ha lite koll på vad grannen gör :-)
    Nu måste vi snart ses med alla bebisarna på gatan tycker jag! (förresten grabbarna är inga bebisar längre...) Kram å lycka till från grannen precis ovanför

    SvaraRadera
  2. Hej! Kikade i VT och kollade in på din blogg:) Blev lite chockad när jag ser att de ser precis ut som där jag bor jue;) O mitt i renovering o allt,känner allt igen de där. Och visst va de så! Grattis till nomineringen. Och vilken fin familj du har. Mvh Cissi (segersborgsgatan 50)!

    SvaraRadera
  3. Tack :)
    Hihi, jaa, det måste vi absolut göra! Snart 1-års kalas ju! :)
    Haha, ja, det stämmer bra det Segersborgs :)
    Renovering är ett helvete! Men det värsta är att det aldrig blir klart :P

    SvaraRadera
  4. Jag har också sett Västerviks tidningen. Du är ju typ en kändis nu :) Hur kul som helst!
    Lycka till! Klart du är en MAMA :)

    SvaraRadera