söndag 19 september 2010


I-landsproblem

Skulle jag ha en iphone, så skulle jag blogga så mycket mer.
Jag har haft massor att blogga om idag tex, men så har jag inte haft tillgång till en dator.
Men jag vet inte med det här med touch grejen. Jag gillar ju riktiga knappar
och känner att jag har svårt att överge dom, samt alla mina 3500 sms som jag har sparat.
Köpa en iphone, köpa en ny mobil med knappar!?
Köpa en iphone, köpa en ny mobil med knappar!?
Köpa en iphone, köpa en ny mobil med knappar!?
Köpa en iphone, köpa en ny mobil med knappar!?
Köpa en iphone, köpa en ny mobil med knappar!?

Sen ska ni veta att båda mina systrar har varsin iphone och min pappa(!!!) har en.
Snart har väl säkert min lillebror, som nu tog körkort före mig en iphone med.


9 kommentarer:

  1. Du skulle älska den! Men frågan är - kan du vara varsam med den? Den tål ju inte riktigt lika mycket som en knapptelefon. Men jag röstar för!!IP alltså

    SvaraRadera
  2. Jag älskar min iphone o det är den bästa mobil jag haft. Jag kan säga att jag verkligen inte är varsam med min, eller rättare sagt, min son är det inte. Den har åkt i backen både från höga o låga höjder och även badat lite. Än håller den i alla fall:-)
    Jag röstar för iphone

    SvaraRadera
  3. eller htc som jag har :) fast du har väl märkt att jag är sjukt långsam på att svara på mess? omöjligt att va lika snabb som med knappar!!!

    SvaraRadera
  4. säg vad du tänker för fördelar och nackdelar så kan jag bestämma åt dig =)

    SvaraRadera
  5. Du kanske ska satsa på en Sony Ericsson x10 Mini Pro den har både touch och ett tangentbord :)

    SvaraRadera
  6. Tack, tack :)
    Det får nog fan bli en iphone. Börjar bli riktigt sugen :P

    SvaraRadera
  7. ja säger gört!!Jag gört alldeles strax, kör me iphone allså, väntar bara på att den ska komme me posten!

    SvaraRadera
  8. Hihi, jag tänker på`t lite till :P

    SvaraRadera