måndag 14 juni 2010

Uppdatering av köket..

Jag har i dagarna fått lite kritik för att jag varit dålig med uppdatering av renoveringen.
Sorry, jag har helt glömt faktiskt. Eller nae, jag ser typ inte förändringar längre, så det är nog därför.
Men nu när jag tittar på bilderna så ser jag ju att det har hänt en hel del.
Nu ser det ju inte ut som på bilderna längre, utan det här är ca tre veckor sedan så det har faktiskt hänt lite till. Men ni får nöja er med det här så länge, jag måste ju ta det i rätt ordning.

Daniel och Selma bygger ihop lite köksdelar

Jag får nästan ångest när jag ser det här.
Det påminner mig om vilken misär jag levde i.

Jag hade gärna valt en annan fläkt om systemet hade tillåtit
men nu gjorde det inte det och vi
kände inte för att bygga om hela systemet.


Fortsättning följer, imorgon kanske
.

3 kommentarer:

  1. Så najs. Ser ut som att vi är lite påväg åt samma håll :) Vita luckor, ek bänkskiva och säkert samma fläktsystem :)
    Jag hejjar på för en ytterligare uppdatering i morgon. (jag är inte nyfiken alltså)

    SvaraRadera
  2. Haha :)
    Nja, jag tror nog att du kommer ha det lite mer stilrent faktiskt :)

    SvaraRadera
  3. Inte säkert, jag är inte så fashion!

    SvaraRadera